Kiedy ON się we mnie zakocha...

By | 18:13 16 comments
"Każdy po­winien mieć ko­goś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiado­mo jak dziel­ny, cza­sami czu­je się bar­dzo samotny."

~Ernest Hemingway

"Mężczyźnie sa­mot­ność może do­pomóc w od­na­lezieniu siebie, ko­bietę zabija."

~Oscar Wild




Znacie może film "List w butelce"?

Tym którzy go nie znają, lub nie pamiętają przypomnę. Ci co nie oglądali niech nie czytają bo to spoiler będzie :)
Garret stracił swoją żonę Catherinę. Była to dla niego wielka strata. By ukoić nieco ból, pisał do niej listy, wkładał do butelek i wrzucał do morza. Jeden z tych listów odnajduje Teresa, redaktorka czasopisma. Jest nim tak poruszona, że postanawia za wszelką cenę odnaleźć autora. Odnajduje Garreta i zakochuję się w nim. Nie informuje go jednak o liście który znalazła. Więc gdy Garret podczas wizyty w jej domu w Chicago odnajduje wiadomość. Jest wściekły ale i rozdarty pomiędzy miłością którą żywi do swojej żony, a tą do Teresy. Wraca do rodzinnego domu. Pewnego dnia dowiaduje się o przebywającym na morzu statku w opałach. Pisze ostatni list do swojej żony, bierze "Catherine" - statek który zbudował i wypływa na pomoc obcej rodzinie. Udaje mu się uratować część, ale ostatecznie ginie wśród morskich fal.

W liście który napisał przed śmiercią przeprasza Catherinę : w Teresie odnalazł nową miłość i chce o nią walczyć.




Obejrzałam ten film jeszcze kiedy byłam małym dzieckiem, nie pamiętam go zbyt dobrze. Wciąż mam przed oczami obraz mężczyzny rozdartego pomiędzy wieczną miłością do swojej zmarłej ukochanej, a tą którą poczuł do nowo przybyłej - wydawałoby się, że otacza go tak wiele miłości, tak mnóstwo uczuć, a ja nie mogłam pozbyć się wrażenia, że jest samotny. 

Czy my też tak nie mamy? Mimo, że otaczają nas tłumy znajomych, kolegów, koleżanek, przyjaciół, przyjaciółek czasami również czujemy, że jednak czegoś, kogoś nam brakuje.
Że to nie jest to czego chcemy.
Że chcemy czegoś więcej.



 Możemy mieć dziesiątki przyjaciół, ale to nam nie wystarcza. Bo co z tego, że jest ich tyle, skoro połowa, jak nie więcej chce tylko "brać", a gdy przyjdzie potrzeba, gdy będą musieli "dać" coś od siebie, pomóc nam, nagle znikną, a my poczujemy się jakbyśmy dostali po twarzy. 
Chcemy mieć kogoś, komu na nas zależy. Kto nie zostawi nas cokolwiek złego by się nie działo, kto będzie nas kochał, bez względu na wszystkie wady. Jak powiedział Oscar Wilde - my kobiety potrzebujemy miłości, taka już nasza natura. Musimy mieć się do kogo przytulić, z kim porozmawiać, mieć w kimś oparcie.

Co robić, kiedy doskwiera nam samotność?

1. Znaleźć chłopaka - łatwo powiedzieć, ciężej zrobić.

Rzeczywiście, najmądrzejszy jest ten kto nie zna problemu prawda?  A to się wydaje takie łatwe, pójść do centrum handlowego, pouśmiechać się trochę do chłopaków, kto wie - może któryś uśmiechnie się do ciebie. 

2. Popracuj nad sobą! Pokochaj siebie!

Często samotne dziewczyny wpadają w kompleksy "może nie mam chłopaka bo coś jest ze mną nie tak?" "jestem za gruba, za chuda, za niska, za wysoka". DOŚĆ! Każda kobieta jest piękna! I nie ma na świecie tej najpiękniejszej! To tylko media kreują różnego rodzaju "Wybory miss", tworzą gwiazdy, które niczym nie różnią się od innych kobiet oprócz tego, że znajdują się pod stałą opieką profesjonalnego zespołu od makijażu. Każda kobieta w oczach odpowiedniego mężczyzny jest tą najpiękniejszą! Po co się zamartwiać, że jeszcze go nie znalazłaś? Masz czas! Tymczasem zamiast odliczać czas do jego przyjścia, zrób coś z sobą : ogól nogi, uczesz włosy, nałóż maseczkę, przypiłuj paznokcie! Wszystkie jesteśmy piękne, trzeba tylko w to uwierzyć :) Przygarbiona, ze smutną miną na pewno nie wyglądasz atrakcyjnie. Uśmiech i dobra postawa potrafią czynić cuda!


3. Nie daj się zanudzić!

To najczęściej w tych chwilach gdy leżymy gapiąc się w sufit przychodzą nam do głów różne niedorzeczności, jak wpajanie sobie jakiś wad. Zostaw sufit w spokoju i idź się czymś zająć! Znajdź nowe hobby, lub zajmij się starym, spotkaj się z przyjaciółmi, lub poszukaj nowych znajomości przez internet - znajdź kogoś z twojej okolicy przez GG, albo pogadaj z obcokrajowcami przez Chatroulette albo Omegle ;)
Baw się dobrze!

  

A w tym wszystkim pamiętaj żeby być sobą!
Bo to jest najważniejsze :)

MIŁEGO SIERPNIA :**
Jeżeli chcecie żebyśmy o czymś napisały, śmiało! Zapraszam do zakładki Pytania/Problemy. Jeżeli chcecie, napiszcie która z nas ma wykonać notatkę inaczej autorka będzie losowa ;)
Pozdrawiam cieplutko :) 

 

16 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Ja nie oglądałam tego filmu ale zamierzam :3
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam filmu,ale ze wszystkim co tu piszesz się całkowicie zgadzam ! :)
    http://imposyhhe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, ale muszę to napisać. Czy wszędzie musi być w kółko to samo? Mam już dość tej całej miłośći. Wszystkie artykuły są typu-''Jak znaleźć chłopaka'', ''Kiedy ON się we mnie zakocha'' w ogóle sam tytuł posta już jest bez sensu. Miłości nie można wymagać. Pojawi się w odpowiednim momencie, a ten tytuł sugeruje, że wystarczy się pouśmiechać i w końcu się zakocha. Proszę Was piszcie o czymś ciekawszym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą , piszecie o takich pustych rzeczach ( wydaję mi się także że takie jesteście ! ) pisałam do Was nie raz i dostałam hamską jedno wyrazową odpowiedź... nie wiem dlaczego wchodzę na wasz blog i jeszcze wam doradzam po tej odpowiedzi powinnam was zhejtowac ale głupszym sie ustępuje. No proszę was , piszecie tylko o chłopakach, wyglądzie i co to za temat " zapuszczam paznokcie " ? nie chcę się z wami kłócić ani was obrażać po prostu chce wam powiedziec zebyscie były mile dla ludzi napisały o czymś głębokim , jeśli was uraziłam to przepraszam, ale mi takze przez waszą odpowiedź mailową było bardzo przykro ... mam nadzieję, że dostanę odpowiedź ...

      Usuń
    2. Witam serdecznie.
      Przykro mi, że takie są opinie niektórych czytelniczek naszego bloga, ale cóż. Niejednokrotnie prosiłam, żebyście wysyłały nam tematy o których chcecie czytać. Nawet w tym poście. Można to robić anonimowo, ciężko nam trafić w gusta wszystkich, część lubi tematy o urodzie, część o zdrowiu a inne o przyjaźni i zauroczeniach no tak już jest. Napisałam tego posta bo jedna z czytelniczek o niego poprosiła i tak długo zwlekałam z napisaniem jego bo nie mogłam zebrać myśli. Nie wiem dokładnie o którego maila chodzi, ale przepraszam jeżeli kogoś uraziłam, na prawdę nie miałam złych zamiarów. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
    3. Cześć!
      Ja osobiście jakoś nie zauważyłam, żeby aż tak bardzo często temat miłości, chłopaków witał na tym blogu. Fakt, jest dużo notek o ty, ale jak już Cinnamon napisała każdy woli co innego poczytać.
      Mi również jest przykro jakie słowa tutaj padły powyżej. Nie wiem na jakiej podstawie, Anonimie, sądzisz, że jesteśmy puste, bo po naszych postach tego nie można stwierdzić, tym bardziej, że ogólnie notki nie są bez sensu, mają ład i skład, piszemy o czymś. Ja staram się unikać pisaniu o chłopakach, ale raz czy dwa zdarzyło mi się o nich również napisać. I nie pisz, że jesteśmy głupie, bo po pierwsze nas nie znasz w ogóle, nawet my się nie znamy, a po drugie autorki bloga się pozmieniały.
      Ten blog jest dla nastolatek, który mają jakiś problem, a notka "zapuszczamy paznokcie" również wielu osobom pomoże, jeżeli ma z tym problem. Rozumiem, że nie wszyscy mają z tym problem, ale tak samo inne dziewczyny nie mają problemu w kontaktach z chłopakami.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Masz rację :) Ja nie szukam chlopaka narazie..

    obserwuje i licze na rewanz.
    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytalam ksiazke :) uwielbiam Nicolasa Sparksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie nie szukam chłopaka xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna notka ;)

    www.all-better-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to obejrzeć.
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywny post. Prawda, że z samotnością najlepiej walczy się nową pasją. Ja tak zrobiłam z jazdą konną i oprócz kopytnych przyjaciół poznałam ogrom nowych ludzi :)Fragment o kompleksach skojarzył mi się z piosenką Christiny Aguilery "Beautiful". Każda kobieta i dziewczyna są piękne na własny sposób :)

    przepis-na-normalnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥