Cześć wszystkim !

By | 19:50 17 comments
Hej !Nazywam się Paulina, ale mówcie do mnie Paula. Mam 14 lat i kończę 1 klasę gimnazjum. Interesuję się grą na gitarze i sportem, a dzięki drogiej Cinamon mogę pisać na tym blogu co jest dla mnie zaszczytem.

To tyle, przejdźmy do mojego głównego tematu postu, czyli DIY - stojak na kolczyki. Ciekawe czy wam się spodoba ?!

ORYGINALNY STOJAK NA KOLCZYKI

1.      ZGROMADŹ POTRZEBNE MATERIAŁY:
- płytę,
- pudełko po płytach,
-zatyczkę jak na widocznym obrazku.
2.      W płycie zrób dziurki w dowolnej ilości.

3.      Przykryj zatyczką.

4.      Od spodu daj stojaczek.


5.      Złącz elementy.


6.      Gotowe! Przywieś kolczyki.
*PODAJĘ STRONĘ Z JAKIEJ ZOSTAŁY WKLEJONE ZDJĘCIA, Z POWODU BRAKU APARATU, GDYŻ JEST W NAPRAWIE.

Co o tym sądzicie? Zrobicie coś takiego?

17 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Bardzo fajna sprawa z takim stojakiem :)
    Jeśli się nie posiada specjalnej szkatułki na kolczyki i biżuterie to świetna opcja można elegancko wszystko zawiesić :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydał by mi sie taki stojaczek
    Po za tym bardzo ciekawy blog , fajnie piszesz . Obserwuje cię i twój blog . Pozdrawiam cieplutko .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny ten stojaczek, ja bym go chyba jeszcze pomalowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę hejtować, ale na ten krótki post dwa błędy interpunkcyjne to chyba dużo.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia nowej redaktorce na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny taki stojak na kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale ja chyba nie zrobię :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie zdjecia nie chca odtworzyc ;c
    w wolnym czasie standardowo zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej witamy ;* fajny post, i co że trafił się jakiś błąd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, na pewno zrobię. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. yeah, fajne są pretty

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! :)
    Ale tu u Was teraz ładnie,nie mogę się nadziwić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Kolejny anonim ;) Ciekawe czemu ludzie tak piszą ?! Ja z powodu zbanowanego konta... Ale wogóle to ślicznie u Was tutaj i nowa redaktorka. Fajnie, że jest artykuł DIY idź w ten styl pasuje CI ! Powodzenia! Liczę, że zostaniesz na dłużej. Gratuluję Cinamon, że ma nosa do talentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥