Czas i na mnie

By | 15:10 10 comments
Gosiek odeszła, czas i na mnie. Nawet nie wiecie, jak ciężko mi ubrać to w słowa. Moje tematy były takie... oklepane. Nudne. Miałam wrażenie, że nikt tego nie czyta. Że lepiej byłoby beze mnie. Więc teraz sprawdzimy. Krótko i na temat: ODCHODZĘ. Muszę się bardziej przyłożyć do nauki, więzi towarzyskich, własnego bloga, SIEBIE. Przepraszam.

Będę o Was pamiętać. Zawsze.



10 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Nie odchodź! Twoje posty były ciekawe! Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Ale wróć :)

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odchodź. ;) blogowanie jest fajne :D

    http://keepcalmandbeswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, przemysl to jeszcze raz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań , będziemy tęsknić ! :>
    Ps. na pewno zaglądnę na twojego bloga ! ;*
    http://blogerka-ycieksikaifilm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie nie nie możesz !!! wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie no. wszyscy odchodzą. nie długo nikt z tego bloga nie pozostanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥