Poszukuję pomocy.

By | 08:00 25 comments
Cześć Dziewczyny!

Dziś piszę do Was nietypową notkę- takiej tutaj jeszcze nie było. Jak na pewno dobrze wiecie, Silence musiała odejść z bloga, ale może kiedyś do niego powróci. Ja nie chciałam, aby ten blog został zawieszony i dlatego zgłosiłam się do jego prowadzenia. Miałam nadzieję, że sobie poradzę, jednak to wszystko mnie przerosło. Jak pewnie wiecie, albo nie, prowadzę jeszcze jednego bloga: o książkach. Tamten blog jest dla mnie ważniejszy i więcej czasu spędzam na nim, niż tutaj. Tam ponadto mam osoby, którym mogę ufać i które mi we wszystkim pomagają. Komentują notki na innych blogach, piszą SYSTEMATYCZNIE notki, no ogólnie robią wszystko to co ja, czyli główna prowadząca bloga.

No ale przejdźmy do konkretów. Cinnamon ostatnio się w ogóle nie odzywa, nie pisze notek. Penny jest u nas nowa i mam co do niej oraz Pauli największe zaufanie i mam nadzieję, że tego nie zmarnują. Dziewczyny! Przynajmniej jedna notka na tydzień.

W tej notce chodzi mi przede wszystkim o to, że poszukuję osoby, która pomogłaby mi w prowadzeniu tego bloga to znaczy... komentowanie notek na innych blogach, informowanie mnie o jakiś zabawach blogowych, do których zostałyśmy nominowane. Nie musicie nawet pisać notek. Chodzi mi tu o sprawy organizacyjne. Mam dwa blogi a czasu niezbyt wiele, więc potrzebuję pomocy.

Jeśli znalazłaby się jakaś chętna napiszcie mi zgłoszenie na mejla. W temacie napiszcie, czy chcecie być autorkami (pisanie notek) czy osobami, które będą zajmowały się wszelkimi sprawami organizacyjnymi, a może tym i tym?

Zgłoszenie powinno zawierać odpowiedzi na następujące pytania:
-Ile masz lat?
-Jak masz na imię?
-Ile czasu mogłabyś poświęcić temu blogowi?
-Dlaczego chciałabyś się zgłosić?
-Dlaczego mam Cię wybrać?
-Dlaczego chciałabyś być częścią akurat tego bloga?
-Co mogłabyś robić?
-Jak to sobie wyobrażasz?

Jeśli chciałabyś zostać autorką notek, wyślijcie zgłoszenie, którego wzór jest: TUTAJ.

ZGŁOSZENIE WYŚLIJ NA MAILA:
Każde zgłoszenie rozpatrzę i skontaktuję się z tobą po jego przeanalizowaniu.
Liczę na was! :)


25 komentarzy: Leave Your Comments

  1. niestety nie wyrobiłabym się z czasem - mój blog wymaga za duzo czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie znalazlam kogoś kto lubi czytac ksiazki jak ja :D ale niestety nie dam rady, mam mało wolnego czasu :/ Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż http://ananaseq.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kogoś znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog *.*
    ZAPRASZAM DO NAS http://bellabetty.blogspot.com/
    obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej ci nie pomoge ;//

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ledwo wyrabiam ze swoim jednym blogiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może ja pomogę. Paula D

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w znalezieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja kolezanka szuka miejsca powiem jej ;)) zapraszam do mnie http://www.jukaandfashion.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba nie dam rady, mimo szczerych chęci :(
    Ale życzę powodzenia w szukaniu :) na pewno znajdzie się ktoś kompetentny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie pomogę, bo dużo czasu zabiera mi prowadzenie mojego bloga..
    ale mam nadzieję, że kogoś znajdziesz do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety czasu też nie mam, ale powodzenia w poszukwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sama sporo czasu poświęcam swojemu blogowi, ale mam nadzieję, że kogoś znajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym Ci pomogła, ale prowadzę tu bloga traszkę innego typu (coś w rodzaju pamiętnika)... i nie mam za bardzo czasu nawet na notki w tym jednym ...
    Dzięki że do mnie wpadłaś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję że kogoś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się zgłoszę, ale jako autorka...
    chciałabym pisać posty ( raz na tydzień )

    OdpowiedzUsuń
  17. oo jak widzę troszkę się zgłosiło ,a więc dacie radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. o widzę, że sporo osób się zgłosiło, powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mogłabym spróbować, ale jako ta pomoc przy komentarzach i może najpierw na okres próbny tygodnia, żeby sprawdzić czy dam rade :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że prowadzisz 2 blogi, ja wolę się skupić na jednym. Twoje oba blogi są świetne♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥