Twoje biurko prawdę Ci powie.

By | 07:00 15 comments
Każda z nas na pewno w swoim pokoju ma biurko. Czasami jest czyściutkie i uprzątnięte, drugim zaś razem jest na nim pełno książek i innych przedmiotów zupełnie niepotrzebnych.
Przed Tobą 8 pytań, każde ma trzy możliwe odpowiedzi. Zliczaj swoje typy A, B oraz C, a potem sprawdź, których było najwięcej i dowiedz się, jakim typem kobiety jesteś!

1.Najważniejszy przedmiot na twoim biurku to:
A.Komputer/laptop
B.Gadżet, który przynosi mi szczęście
C.Ramka ze zdjęciem bliskiej osoby

2.Jak często sprzątasz swoje biurko?
A.Codziennie lub co drugi dzień
B.Bardzo rzadko, prawie nigdy
C.Raz w tygodniu

3.Co zajmuje na Twoim biurku najwięcej miejsca?
A.Notatki, dokumenty, ważne papiery
B.Wazoniki, stare płyty, kolorowa lampka
C. Rodzinne zdjęcia, pamiątki z wakacji, rysunki od córki czy siostrzeńca, maskotki

4.Odłożyłaś na biurko książkę, którą właśnie czytasz. Co to dokładnie jest?
A.Nowość wydawnicza, absolutny hit ostatnich tygodni
B.Starą książkę wypożyczoną z biblioteki/wyciągniętą z domowej półki. Uwielbiam powieści z duszą.
C.Powieść, którą poleciła mi przyjaciółka

5.Jaki kształt ma twoje biurko?
A.Prosty i minimalistyczny. Wygląda nowocześnie
B.To antyk kupiony na pchlim targu
C.Duże, prostokątne, bardzo szerokie

6.Jaki masz stosunek do obrusów?
A.Nie znoszę tego typu dekoracji
B.Na biurku mam tyle rzeczy, że obrus jest zupełnie zbędny
C.Bardzo je lubię, bo nadają wnętrzu przytulną atmosferę

7.Do drzwi Twojego mieszkania puka kurier. Musisz szybko pokwitować odbiór paczki. Niestety, długopis listonosza wypisał się. Co robisz?
A. Biegnę do swojego biurka. Tam zawsze mam mnóstwo przyrządów do pisania
B. Na biurku mam mnóstwo długopisów, mazaków, kredek , ale wszystkie są stare i wypisane
C.Oczywiście nie mogę nigdzie znaleźć długopisu. Do biurka nawet nie zaglądam, bo i tak wiem, że tam go nie ma

8.Piłaś kawę przy biurku. Nagle napój rozlał się. Jak reagujesz?
A.Jestem wściekła. Natychmiast biegnę po szmatkę
B. Niewielka strata. I tak od dłuższego czasu nie mogłam zebrać się do zrobienia porządku w papierach
C.Martwię się, bo mam na biurku kilka bardzo ważnych rzeczy, które mają dla mnie wartość sentymentalną


Rozwiązanie:

Przewaga odpowiedzi A – Zdolna perfekcjonistka

Twoje biurko jest dokładnie takie, jak Ty sama, czyli eleganckie, nienaganne, perfekcyjne w każdym calu. Lubisz mieć wokół siebie ład i porządek, ponieważ jesteś osobą bardzo zdyscyplinowaną i konkretną. Nie znosisz odkładać niczego na później. Wyznajesz zasadę: Co masz zrobić jutro, zrób koniecznie dzisiaj. Twoja sumienność i obowiązkowość imponuje osobom z Twojego otoczenia. Pamiętaj jednak, aby czasem sobie odpuścić i wyluzować. Nie można w każdej dziedzinie być mistrzem!

Przewaga odpowiedzi B – Artystyczna dusza

Twórczy nieład – takim zwrotem można idealnie opisać sytuację panującą na Twoim biurku. Oprócz najpotrzebniejszych przyrządów, pełno tam elementów zupełnie bezużytecznych. Wbrew pozorom doskonale orientujesz się jednak w tym chaosie. Co więcej, to właśnie taki układ najbardziej Ci odpowiada. Jest on bowiem doskonałym odzwierciedleniem Twojej osobowości. Charakteryzuje człowieka pełnego życiowej pasji, mającego bardzo bogatą wyobraźnię, wystrzegającego się za wszelką cenę nudy i rutyny. To twój wielki atut, który powinnaś wykorzystać w swoim życiu zawodowym. Każdy pracodawca doceni osobę mającą głowę pełną pomysłów.

Przewaga odpowiedzi C – Wrażliwa altruistka

Jesteś osobą szczerą, ciepłą i bardzo przyjacielską. Lubisz pomagać innym, a cudze dobro przedkładasz ponad swoje. Jeśli ktoś z Twoich bliskich zmaga się z jakimś problemem – najpierw prosi o pomoc właśnie Ciebie. Swoje przywiązanie do rodziny i przyjaciół wyrażasz na biurku poprzez liczne ramki ze zdjęciami i pamiątki ze wspólnych wyjazdów. Nie oznacza to jednak, że na co dzień chodzisz z głową w chmurach. Solidnie wypełniasz to, co do Ciebie należy. Jesteś przy tym kreatywna i energiczna. Taki przyjaciel i pracownik w jednej osobie to prawdziwy skarb!

15 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Mi wyszło A, ale nie wyszystko się zgadza :). Ciekawy i fajny post!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna perfekcjonistka - zgadza sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam biurka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolna perfekcjonistka - zgadzam się!


    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba to może zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna perfekcjonistka. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na każde pytanie odpowiedź miałam "A". :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wyszło A, ale to niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha! miałam przewagę A :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi wyszło :p i nawet się zgadza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah. Jestem Zdolną perfekcjonistką. W sumie się zgzdza :D

    P.S. Świetny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biurka nie mam, choć by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam biurka :( haha :)) ale zapewne miałabym na nim niezły bałagan :) Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu z Firmoo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło mi artystyczna dusza :) A cały czas mamie powtarzam, że u mnie w pokoju nie ma syfu, tylko "artystyczny nieład" ^_^
    Na bloga trafiłam zupełnie przez przypadek, ale cieszę się i zapraszam do siebie: http://lying-in-coffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥