Bezpieczne ferie zimowe :)

By | 00:30 11 comments


Bezpieczne ferie zimowe :)

Jak można je spędzić?








Jazda na nartach :)

     Zasady, których zawsze należy przestrzegać względem siebie i osób znajdujących się wokół nas.

- Zawsze bądź pewny, że kontrolujesz swoje poczynania na stoku, dzięki temu będziesz w stanie uniknąć kolizji z innymi.

- Pamiętaj, że osoby znajdujące się przed tobą zawsze mają pierwszeństwo przejazdu. Bądź więc czujny.

- Nigdy nie zatrzymuj się w pozycji, która nie jest wyraźnie widoczna z góry.

- Kiedy przygotowujesz się do przyłączenia lub zmiany szlaku, zawsze ustąp pierwszeństwa osobom będącym już w ruchu na stoku.

- Po niespodziewanym upadku nie zapomnij zabrać swojego całego sprzętu na dół stoku, aby nie był on zagrożeniem dla innych narciarzy.

- Przestrzegaj zawsze wszystkich znaków, a szczególności znaków ostrzegawczych i nigdy nie zapuszczaj się w obszary, które oznaczone są jako zamknięte.

     - Przed skorzystaniem w wyciągu narciarskiego, dowiedz się jak używać go prawidłowo.
 


Jazda na sankach :D

Teren do zjazdy na sankach wybieraj z dala od dróg, chodników, jezior, rzek.
Jeśli zjeżdżacie w kilka osób zachowajcie bezpieczną odległość między sobą.
Nie zjeżdżaj na sankach w nieodpowiedniej pozycji tzn. głową w dół, na plecach czy tyłem do kierunku jazdy.
Nie uczestnicz w kuligach organizowanych doczepiając się do auta.
Nie należy chodzić po torze kiedy inni zjeżdżają; chodź tylko wyznaczoną ścieżką.
 

Jazda na łyżwach :P 


Pamiętaj aby jeździć tylko w dozwolonych miejscach!!!
Zamarznięte zbiorniki wodne
Nie wolno wchodzić na lód zamarzniętych zbiorników wodnych (jezior, rzek, stawów).
Nie wolno organizować lodowisk na zamarzniętych zbiornikach wodnych, gdyż lód może pęknąć i ktoś może utonąć. 
 

11 komentarzy: Leave Your Comments

  1. a ja akurat juz koncze ferie;p
    fajny post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie pomysl na post b. fajny , ale kiepsko opisany :(
    Ten blog przypomina mi bloga the best girl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tobą jest to blog kompletnie odłączny niż tamten tylko podobna tematyka. Uważam że post jest świetny i dobrze wykrzystany :)

      Usuń
  3. U mnie zasada na nartach nie ma żadnych zasad ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po feriach, ale porady przydatne ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Porady bardzo ciekawe, akurat pozostał mi jeszcze ten tydzień ferii ;D

    www.facebook.com/KamilStochFanclub - lajk ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi został jeszcze tydzień ferii ;)).
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł ;) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pewnie całe ferie spędzę w domu przy laptopie . XD

    OdpowiedzUsuń
  9. W ferie zimowe zdarza się zdecydowanie najwięcej wypadków, szczególnie na stokach. Takie nagromadzenie narciarzy niestety często prowadzi do kolizji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥