Recenzja książki!

By | 10:01 10 comments

Piosenki dla Pauli!

Piosenki dla Pauli - Blue Jeans 

Autor: Blue Jeans

Ocena: 9/10


Jest to jedna z najpopularniejszych hiszpańskich powieści dla młodzieży, szeroko komentowana i wielokrotnie wznawiana. Na Facebooku ma ona kilkanaście tysięcy fanów. Autorem tej książki-fenomena jest Blue Jeans.

Paula ma szesnaście lat i głowę pełną marzeń . Jak większość nastolatek, śni o wielkiej miłości. Może już ją znalazła? Od jakiegoś czasu dziewczyna spędza całe dnie na rozmowach z internetowym znajomym, Angelem, który pracuje w agencji muzycznej i ma 20 lat.  Paula wierzy, że to ten jedyny... Ale dzień, w którym wreszcie mają się spotkać, jest pełen niespodzianek.

Angel otrzymuje życiową szansę przeprowadzenia ważnego wywiadu z gwiazdą rockowej sceny. Z tego powodu spóźnia się na spotkanie. Siedząc w kawiarni, Paula poznaje innego mężczyznę. Przez przypadek. Obydwoje czytają tę samą powieść. Przeznaczenie? Tuż przed wyjściem Alex podmienia książki, licząc na to, że Paula będzie chciała odzyskać swój egzemplarz.


W końcu jednak dochodzi do spotkania i Paula i Angel wpadają na siebie w drzwiach kawiarni, okazuje się, że są sobie bardziej bliscy niż przypuszczali. Życie Pauli stało się bardzo otwarte na mężczyzn, przez co też bardziej się skomplikowało. Spotyka się z Angelem. Rozmawia z Aleksem. Ma romantycznego, tajemniczego wielbiciela.

Miłość nie jest łatwa, a w  szczególności, gdy trzeba wybierać pomiędzy ludźmi. Czy Paula dokona odpowiedniego wyboru? Przekonajcie się sami, zapraszam do tej ciekawej i zaskakującej lektury przez, którą przedziera się nutka romansu.

 

Czy przeczytacie tą książkę? A może już ktoś ją czytał? Co o  niej sądzicie?


10 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Więc tak: Uwielbiam Hiszpanie.. i uwielbiam powieści.
    Czyli owe dzieło opisywane przez Ciebie w tym poście jest stworzone dla mnie^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś przed moimi urodzinami poszłam z mamą do empiku i kiedy to zobaczyło było 'Paula, do prezentu dorzucę Piosenki dla Pauli'/ Przypadła mi strasznie do gustu ta książka, bardzo szybko i lekko mi się ją czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobało ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale koniecznie muszę ją kupić! Zapowiada się świetnie!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ją ma. Czyli pożyczę od niej obowiązkowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce, brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ;* Fajowaaaa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że są również dwie kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytam! ;)

    www.coffinmilkshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! Każdy sprawia nam ogromną RADOŚĆ!
Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze w miarę możliwości.

POZDRAWIAMY ♥